Allemaal nieuw

Vanmorgen werd ik aangenaam verrast, in de docentenkamer stond een nieuw koffie-apparaat en wat voor één. We hebben nu de keuze uit vanalles, van een gewoon kopje koffie tot en met bekers gevuld met chocokoffie en Wiener melange, het moet niet nog gekker worden. Waarschijnlijk moet het apparaat nog ingeregeld worden, want tot nu toe komt er, helaas, nog een waterig bakje uit, zelfs als je op het knopje ‘sterk’ drukt. Maar, het begin is er, want voor de vakantie konden we alleen kiezen tussen koffie en café crème, dus tussen bruin water en bruin water met een laagje schuim erop. Ik verheugde me iedere dag weer op een kopje echte koffie (nespresso) thuis.

Wat ook nieuw is en heel handig is mijn nieuwe ladenkastje waar mijn wolletjes vanaf morgen een tijdelijk onderkomen in krijgen. Ik moest even naar de Ikea voor gordijnstof voor mijn studeer(?)kamer en voor nog wat andere dingetjes, zoals lijstjes voor oma’s kamer, een matrasbeschermer en handige dozen om archiefspullen van Huà in op te bergen en ik wilde al heel lang een wat mooier opbergsysteem dan de dozen waarin de wol nu zit.

Het geeft me wel een goed gevoel dat mijn kamertje straks echt wat opgeruimder zal zijn.

nieuw kastje
nieuwe gordijnen

 

Geef een reactie

