Daar gaan we weer

De vakantie heeft me wel goed gedaan. Ik heb het lekker rustig aan gedaan, beetje lezen, beetje breien en een beetje opdrachten van de leerlingen nakijken. Huà en ik zijn ook nog heerlijk een dagje naar Ryokan geweest en afgelopen zaterdag hebben we met de kinderen gegegen bij Hu’s Garden in Enschede.

Tijdens de rustmomenten in de sauna heb ik De Zee van Toine Heijmans gelezen, het was wel een aangenaam boekje, het las snel weg. Op mijn ‘Ik las’-pagina zal ik er wel verder op ingaan. Ik vond vooral de illustraties erg mooi.

En dan nu weer naar school, het wordt een lang stuk tot aan de kerstvakantie. Wat dat betreft is het jammer dat onze school niet het Enschedese voorbeeld heeft gevolgd en voor deze week vakantie heeft gekozen. Deze week staat meteen al in het kader van vergaderingen en studiemiddag. We worden meteen weer in het diepe gegooid, helaas.

Morgen eerst maar eens kijken of alle zieken weer gezond zijn en of er verder ook alles goed is met iedereen en dan gewoon maar rustig beginnen…

quick read
4 gedachtes over “Daar gaan we weer

  1. Hier ben ik nog eens: beetje te laat gezien in de rechterzijbalk, “Anna Bijns” van Herman Pleij! Dat boek staat helemaal bovenaan op mijn verlanglijstje. Ik ben fan van beiden: van Anna Bijns en van Herman Pleij!

    1. De vakantieplanning was hier dit jaar niet zo heel goed. Het ‘werkschema’ van het schoolboek is dit jaar slecht in te passen. Jammer, want nu wordt het volgende stuk tot aan de kerst erg volgepropt. Extra druk op de leerlingen èn de docenten, jammer.

Geef een reactie

