Advent met Jane Austen

Een tijdje terug blogde ik er al over, Advent met Jane Austen, het leuke initiatief van Yvann. Ik verheug me er nu al op om de series en de films te bekijken en de boeken te herlezen. Natuurlijk ga ik ook voor het hoogst mogelijk aantal punten, de Darcy-score en dat moet lukken met alles wat ik hier op de plank heb staan.  Maar wat ik nu heb gevonden maakt me helemaal blij: Breien met Jane Austen!

Er komt niet alleen deze herfst een boek uit, we worden ook uitgenodigd om voor volgend jaar iets te ontwerpen. Dat lijkt me op dit moment net iets teveel werk, ik heb het echt te druk met andere dingen en de deadline ligt daardoor veel te vroeg. Maar het blijft een uitdaging, misschien iets voor de andere (breiende) lezers van dit blog?

Breien met Jane
Alweer een boek voor mijn verlanglijst.
Geef een reactie

