Zoom

Kijk die pony!

Vandaag heb ik o.a. ruzie gemaakt met de naaimachine, het gevolg is dat de gordijnen nog lang niet klaar zijn, maar ik weet nu wel hoe het spoeltje verwisseld kan worden.

Voor de ruzie ben ik eerst even naar Harry’s Stoffenhal geweest voor garen en, natuurlijk, een paar leuke lapjes. Helaas hadden ze daar geen deelbare rits voor mijn vest, dus moest ik ook nog naar R&B Textiel, een soort luilekkerland voor handwerkliefhebbers. Dat, behalve de rits, ik nu ook in het bezit ben van het kerstballenboek van Arne en Carlos, katoen voor de ballen en garen voor een sjaal voor een vriend van MeiMei.

Omdat het met de naaimachine niet zo soepel ging, heb ik de rits maar in mijn vest gezet. Omdat ritsen en breiwerk meestal niet zo goed samen gaan, heb ik de rits erin gezet met zoomband van de Ikea. Dus gewoon met het strijkijzer, het is prima gelukt.

Morgen ga ik gewoon verder met de gordijnen, het gaat vast lukken!

 

 

 

2 gedachtes over “Zoom

  1. Hallo uh .. breien in Peking.
    Ik zag net je reactie. Leuk!
    Ik zie dat je uit de buurt komt maar was even benieuwd hoe je op m’n blog bent beland?!
    Ik zal eens even rondsnuffelen tussen jouw verhaaltjes.
    Groetjes!

Geef een reactie

