Hop Hop

Leeswammes heeft weer een BlogHop georganiseerd. Dit keer ben ik niet van de partij, maar ik zit me wel weer te beraden op de lente/zomer-editie van volgend jaar, want ik vond mijn eerste Literaire Weggeverij heel geslaagd.

De timing voor een oktober-editie is voor mij wat ongelukkig, school is net begonnen en ik moet dan toch eerst even mijn eigen ritme vinden. Bovendien lijkt het me wel iets om volgend jaar een gemengde BlogHop te doen, met een Nederlands en een Engels (of Duits) boek als weggever. Daar moet ik nog even goed over na denken.

Gelukkig heeft Leeswammes wel weer heel veel andere literaire bloggers opgetrommeld en ik ben al heerlijk aan het surfen geslagen en natuurlijk heb ik m’n naam al achtergelaten bij blogs die heel aantrekkelijke boeken in de verloting hebben.

Wil je ook kans maken op een boek, ga dan eerst eens kijken bij Leeswammes en vertrek vandaaruit naar heel veel andere blogs, veel succes!Literary Giveaway Blog Hop

 

Geef een reactie

