Spanningsboog

De spanning begint al een beetje op te bouwen. NaNoWriMo 2012 staat voor de deur en de deelnemers zijn al druk bezig (of niet) met het bedenken van een plot.

Zelf ben ik nog niet zover, ik heb al wel wat ideetjes, maar ik volg de richtlijnen van NaNoWriMo op en die zijn als volgt: eerst een maand vrijuit schrijven en daarna pas met de stofkam erdoor. Ik wil proberen om zo’n 2.000 woorden per dag te schrijven en dan heb ik een beetje speelruimte met die 50.000 woorden om ‘winnaar’ te worden.

Winnaar is natuurlijk gewoon morele winnaar, want er is geen prijs aan verbonden, behalve een kroontje bij je naam…

Nog een paar weekjes en dan mag ik beginnen.

Ik doe mee!
2 gedachtes over “Spanningsboog

Geef een reactie

