Stemmingmakerij

Ik vind Enschede één van de leukste plekken van Nederland en als ik zou moeten verhuizen, zou ik liever helemaal naar het buitenland gaan, dan naar ergens anders in Nederland. Niet omdat ik andere plekken niet leuk of gezellig zou vinden, maar gewoon omdat Twente echt mijn thuis is.

En nu kwam onze MeiMei thuis met de opmerking dat ik even moest stemmen op Talamini als de leukste plek in Enschede 🙂

Ik heb meteen maar even gezocht naar http://www.leuksteplekvanenschede.nl en daar kon ik ook nog op andere dingen stemmen, zoals op het leukste park en de leukste uitgaansgelegenheid.

Heb je dus een plekje in Enschede waar je een zwak voor hebt, laat je stem dan niet verloren gaan!

Enschede, een leuke plek!

Geef een reactie

