Gebreide kerst

Behalve de ballen van Arne en Carlos kunnen we voor de kerst ook  nog een complete kerststal breien. Fiona Goble, die van het gebreide huwelijksfeest, heeft een boekje uitgebracht met patronen voor een gebreide kerstgroep, compleet met uitknipkerststal, geweldig toch?

Lief hè?

Maar ik denk dat ik al deze projecten helemaal links laat liggen, want ik ben helemaal fan van Christel Seyfarth. Voor mijn verjaardag wil ik alleen maar cadeaubonnen en die lever ik dan bij Lohuis-Tijhuis in Oldenzaal in voor het breipakket van één van deze twee vesten.

Rokokovest
Vogelvest

Welke zal ik nemen? Stemmen kun je bij de reacties 🙂

Ik ben wel benieuwd of ik hem dan voor de kerst af heb, de herfstvakantie is ruim voor mijn verjaardag, dus vrije dagen heb ik niet voor het breien voor die tijd.

2 thoughts on “Gebreide kerst

    1. Ja, die lange bloemenjas is ook prachtig!
      Ik ga inderdaad voor de vogeltjes, als het kerstvakantie is, ga ik dat pakket halen, het zal dus wel volgend jaar kerst worden dat ik hem aankan.
      Ik ben benieuwd naar jouw bloemenjas.

Geef een reactie

