Kerstrage

Er schijnt sprake te zijn van een geheel nieuwe rage, namelijk gebreide kerstballen. Arne en Carlos hebben een boekje uitgebracht met 55 kerstballen om te breien en dit nieuwtje gaat als een lopend vuurtje door de breiende wereld.

Als je op de beide breiende mannen googlet, krijg je de meest fantastische truien te zien, maar ook de kerstballen, de julekuler, zien er ontzettend leuk uit, misschien bezwijk ik ook wel voor deze verleiding..

Arne en Carlos
De ballen moeten dan wel de concurrentie aan met onze verzameling Disneyballen.
Ik heb al even gekeken of het boekje in Nederland te verkrijgen is en gelukkig heeft Wolhalla het ook in het assortiment. Gelukkig ben in volgende maand jarig 🙂
3 gedachtes over “Kerstrage

  1. Hallo “breieninpeking”, ik zag je bezoekje en ik zag dat je zelf nu ook een berichtje hebt geschreven over Arne en Carlos. ’t Wordt een bijzondere kerst, dat is zeker 😉

  2. Wat een geweldig leuke tip! Hoewel ik geen breister ben, krijg ik ‘breikriebels’ van jouw trendy post. Gebreid is in, denk ik. In veel interieurwinkels zie ik opvallend veel gebreide dingen: vorige week nog zag ik een heel leuke (rechts)gebreide poef in dikke wol, frambozenrood.

Geef een reactie

