gezellig

Nu ik, na jaren, eindelijk een eigen lokaal heb, kan ik er ook een eigen gezicht aan geven. Voor de vakantie had ik de kastjes al ontdaan van allerlei oude boeken en schriften, waar al in geen tijden in gekeken was. Toen heb ik ook vlinderstickers op de muur geplakt en een mooie, door leerlingen gemaakte, boekenposter op het prikbord geprikt.

Mijn lieve collega F verraste me na de vakantie met een mooie Plint-poster, die ik  natuurlijk ook meteen heb opgehangen en ik heb mezelf er nog eentje bij gekocht, die mij een heel huiselijk gevoel geeft, want ik heb dezelfde suikerpot die op de poster staat. Ik heb ook gedichtenstickers besteld om op de kastjes te plakken en eigenlijk wil ik ook een serie A-3 posters of ingelijste gedichtenkaarten ophangen en neerzetten.

Verder heb ik mijn boekenplank in de klas gevuld met Lijsterboeken, het is echt mijn klas aan het worden 🙂

eigen plek
Geef een reactie

