breitijd

Zo langzamerhand kan ik mijn aandacht weer geven aan wat andere zaken. School loopt weer als vanouds en de studie is als stressfactor uit mijn leven gebannen. Ik kan nu weer lekker breien, lezen, schrijven en alles doen wat ik verder ook nog moet of wil doen; huishouden, bakken en koken.

Het breien stuitert nog een beetje van het ene project naar het andere, maar er zijn ook al dingen die echt af zijn, zoals twee sjaaltjes voor lieve vriendinnen en een nog geheim project voor een uitgeverij van vrijetijdsboeken (jaja).

sjaaltje
Meer foto’s volgen vanzelf als de werkstukken af zijn 🙂

 

Geef een reactie

