Lang weekend

Het aangename van Huà’s functie is dat ik wel eens mee mag als entourage.

Afgelopen weekend was het weer raak. Ik mocht mee naar Westerwald in Duitsland alwaar de heren (en een dame) een paar lezingen en presentaties hadden en de dames (en een heer) een Partnerprogramm. Natuurlijk was het Partnerprogramm veel leuker, maar voor de congressdeelnemers was er buiten hun eigen programma ook veel te beleven in Westerwald.

Het begon meteen vrijdagmiddag al, de aankomst in Hotel Heinz was meer dan vriendelijk. Na het inchecken in de ruime kamers kregen we een heerlijk glas sekt en waren er diverse lunchhapjes om de honger na de reis te stillen. Daarna stond er een bezoek aan het Raiffeissenhuis op het programma waar ook nog een amateurgezelschap met aan leuk toneelspel het belang van Raiffeisen uitbeeldde.

Vrijdagavond was het tijd voor een Brennerei Erlebnis, een proeverij in een distilleerderij, inclusief diner. Bij ieder hapje was er een vleugje van de bijpassende Weinbrand. Ik had altijd gedacht dat Weinbrand vooral branderig en onaangenaam was, maar ik heb mijn mening bij moeten stellen, vooral bij de kaas was de ‘Perenbrand’ erg lekker, heel erg smakelijk was ook de de toffeelikeur, waar ik natuurlijk een fles van mee heb genomen.

Gelukkig werden we het hele weekend vervoerd met een bus, want dit was niet de enige alcohol die er dit weekend vloeide.

lekker

 

 

Geef een reactie

