Dag zomer

De scholen zijn weer begonnen en onze leerlingen hebben vandaag hun lesroosters gekregen.

Ik durf bijna niet echt te juichen, maar mijn rooster ziet er veelbelovend uit. In het verleden ben ik ook al eens erg blij geweest met de eerste versie van het rooster, dat toen binnen een maand alweer helemaal op de kop werd gezet, vandaar dat ik heel ingetogen blij ben.

Morgen beginnen mijn lessen weer en ik heb er best zin in, ik ben erg benieuwd naar de nieuwe brugklassers en ik hoop dat de tweedeklassers niet al teveel zijn vergeten…

Geef een reactie

