Koken met Karin

Koken met Karin is een boekje dat ik onlangs niet kon laten liggen 🙂 Ik bedoel maar: What’s in a name?

Nu heeft de desbetreffende Karin behalve het boek ook een leuke site, waar allemaal recepten te vinden zijn die niet in haar boeken staan. Karin en ik lijken wel iets op elkaar, wij houden alletwee niet zo van de kant-en-klare pakjes. Ik weet niet of het om dezelfde reden is, maar het is wel heel inspirerend.

Vanavond heb ik haar Franse uiensoep gekookt, toch weer een variatie op die van mij en ik moet zeggen dat deze ook prima smaakt en variatie is altijd goed. De volgende keer maak ik een mix van haar en mijn recept, dus met knoflook en een spaans pepertje, maar wel weer met broodjes en kaas uit de oven.

Ons dessert hebben we te danken aan MeiMei, die heeft vanavond een vriendinnen-avond en daarvoor heeft ze tiramisu gemaakt met witte chocola en Baileys, echt heerlijk. Ze heeft ook echt werk gemaakt van de presentatie, alles mooi opgemaakt in champagne-coupes en met een sjabloontje een chocolademotiefje erop gemaakt. Ze waren al op voordat de foto genomen kon worden.

 

(Wel een andere Karin, hoor!)

Geef een reactie

