En verder?

Na mijn blog van gisteren zou je misschien denken dat ik in een dipje ben geraakt, of zo. Maar gelukkig is dat echt niet het geval. Op dit moment ben ik aan het wennen aan het gevoel dat ik geen studiestress meer hoef te hebben en dat bevalt me wel goed. Ik heb vandaag mijn spullen en cijfers er nog eens bijgepakt en ik vind dat ik het allemaal goed gedaan heb en dat ik goede cijfers heb gehaald en bovendien staan er bij een paar opdrachten opmerkingen als: “helder geformuleerd” of “goede schrijfstijl”.

Verder heb ik nu weer tijd om aan mijn eigen poëzie te werken, iets dat de afgelopen jaren een beetje op de achtergrond is geraakt en waar toch mijn hart ligt.

En ik heb een heel leuke opdracht gekregen van een uitgeverij, ik heb het verzoek gekregen om een capeje met kabels te breien voor een herfst/winterboek met sjaals en dergelijke dat deze herfst in de boekhandel moet komen te liggen. Ik heb de wol en het patroon toegestuurd gekregen en ben al begonnen. Het is een mooi project dat op dikke pennen gebreid wordt, lekker snel dus! De wol is werkelijk prachtig, lekker zacht en de kleur is heel mooi voor de winter, gelukkig geen grijs of bruin…

Bovendien zorgde het stilzitten van het studeren voor toch wel een paar extra kilo’s, die wil ik er weer af wandelen of fietsen, maar dat gaat op de hometrainer voor de tv. Allemaal dingen die nu weer kunnen zonder dat stemmetje in mijn achterhoofd dat steeds zegt dat ik moet studeren 🙂

Natuurlijk blijven de gewone dingen er ook nog, gezin, familie, school, ik val echt niet in een of ander gat. (Go ask Alice, I think she knows…)

Ik sla me er wel doorheen

One thought on “En verder?

  1. Net gelezen dat breiwerk een trend is in fall-winter 2011 – én capes! Je zag dat de laatste jaren toch al opkomen, niet?

    Benieuwd naar je cape, de kleur van de wol, het boek. Nu, dat gaat snel: het komt deze herfst al uit!

Geef een reactie

