Hebben we dit echt nodig?

Shoppen, best leuk, maar ik houd niet zo van echt grote steden. Geef mij maar iets overzichtelijks en het liefst iets met een gezellig centrum waar je rond de kerk of op het plein een plekje kunt vinden om een koffie of een wijntje te drinken en mensen te bekijken. Maar we zitten in Parijs en we hebben MeiMei bij ons, dus er werd GROOT gedacht, we hebben Tommy H, Marc J en nog een paar van die handige jongens met een bezoek vereerd en natuurlijk zijn we ook naar de grote warenhuizen Printemps en Lafayette geweest.

Nu is Parijs als je 19 en slank bent een soort paradijs op aarde, maar voor mij valt er weinig te halen, de maten zijn zo dat het of helemaal niet, niet of net niet past, en dat het echt niet te groot is. Maar 19 en slank is goed geslaagd: winterschoenen, jas, rokje, parfum en nog meer. Hua heeft zelfs nog een prachtige wintertrui gekocht bij Tommy Hilfiger.

Mijn aankopen zijn van heel andere aard en vallen onder de noemer: Hebben we dit nu echt nodig? Want ik heb suikerklontjes in de vorm van engeltjes gekocht voor de kerst en ik heb een kaasrasp in de vorm van de Eiffeltoren.

Ik geef het toe, niet nodig, maar wel leuk 🙂

2 gedachtes over “Hebben we dit echt nodig?

  1. Je maakt me aan het blozen!
    Ik zit trouwens nog te wachten op foto’s van de rode-loper. Als ik ze heb, plaats ik ze natuurlijk ook hier, dan kun je met eigen ogen zien hoe je als “model” ongewild en met de beste bedoelingen een enorme flater kunt slaan door een foute schoenkeuze. 😦

  2. Fanmail, mag het nog eens … Wat een poëtische vondsten, je titels! Wat een schrijftalent! Zo mooi en vlot geblogd! Ik blijf je met steeds grotere bewondering volgen. En ja, paarse schoenen bij Laura Ashley: wow!

Geef een reactie

