Wie gaan er mee?

Natuurlijk zijn we erg benieuwd naar de verrichtingen van de Nederlandse judoka’s, hoewel we ook een paar buitenlandse favorieten hebben. Ik heb de onderstaande deelnemerslijst even gekopieerd van de JBN, het is een leuke lijst met een paar grote namen en een paar ‘nieuwelingen’. Ik verheug me nu al op de partijen, jammer dat we geen kaartjes hebben voor de zwaargewichten en de landenteams 😦

 

Selectie heren: Jeroen Mooren (-60 kg), Jasper de Jong (-66 kg), Dex Elmont (-73 kg), Guillaume Elmont (-81 kg), Henk Grol (-100 kg), Luuk Verbij en Grim Vuijsters (+100 kg).
Selectie dames: Birgit Ente (-48 kg), Elisabeth Willeboordse, Anicka van Emden (-63 kg), Edith Bosch, Linda Bolder (-70 kg), Marhinde Verkerk (-78 kg) en Carola Uilenhoed (+78 kg).

Ik zal wel proberen om vanuit Parijs de blog bij te houden, maar ik garandeer niets. In Duitsland hadden we namelijk ook niet regelmatig toegang tot internet, we zien wel.

succes, Javier!
Geef een reactie

