Cocktaildress

Voor Frankrijk heb ik een cocktaildress nodig, Hua en ik hebben zondag een gala en black-tie is verplicht.

Gelukkig woont zoonlief in Utrecht, een heerlijke stad om te winkelen, en omdat Hua toch richting Brabant moest om het een en ander voor oma te regelen, kon ik mooi een heel stuk met hem meerijden en dan ’s avonds gewoon met de trein terug. Mijn eerste stop in Utrecht is altijd even Laura Ashley en meestal slaag ik daar wel, dit keer ook. Ik heb een prachtige zijden jurk die heel mooi valt en die heel mooi bij mijn oranje schoenen past.

In de tussentijd kwam GeGe er ook aan en toen hebben we samen even iets gegeten bij De Stairway to Heaven. Daarna heeft hij me nog een paar andere winkels laten zien die net buiten mijn standaardrondje lagen. Bij een van de winkels, Notorious, heb ik ook nog een jurk gekocht en ik weet nu al dat ik daar de volgende keer weer naar toe ga, wat een prachtige jurken! Tijdens het passen heeft GeGe gezellig gekletst met de verkoopster en ze hebben nog wat uitgaanstips uitgewisseld.

Zo is de woensdag ook in een blog gevangen en zijn we bijna bij met de postaday2011.

 

Geef een reactie

