Van Kaub naar Lorch

Doorkijkje

Iedere vakantie heb ik er wel een, zo’n dag waarin je niet op je best bent. Ik had slecht geslapen, waarschijnlijk omdat ik te moe was en ik was dus geradbraakt toen ik op moest staan. Dit keer geen foto van de route, maar dat was ook niet nodig want dankzij een collega van Huá hadden we een kaart van de Rheinsteig. De Rheinsteig is een wandelroute van ruim 150 kilometer langs de Rijn. Omdat de route niet op rivierniveau loopt en er rekening te houden valt met de loop van  hellingen moet er geregeld van hoogte gewisseld worden.

Het begin van de wandeling was een pittige klim van ruim anderhalve kilometer, maar daarna ging het steeds beter en nu zit ik lekker op het bed omdat het ernaar uitziet dat WIFI vandaag wel werkt. Tijdens de route hadden we mooie doorkijkjes op de Rijn. De wandeling hebben we in Lorch afgesloten met een versgemaakte wafel met warme kersen en slagroom.

Dus weer mooie beelden uit het nu zonnige Duitsland, morgen gaan we gezellig weer op pad.

Es geht hoch, immer nur hoch!

 

Geef een reactie

