Fanny

Het jurkje met het bijpassende mutsje zijn eindelijk helemaal af. Ik heb leuke bloemenknoopjes gevonden en die zitten er nu ook op, alles is klaar om gepost te worden naar mijn collega J. Ik heb de baby al gezien en op schoot gehad en een nieuwe afspraak zit er door vakanties en dergelijke niet zo snel in. Vandaar dat ik het maar stuur, dan heeft ze het in ieder geval voordat de kleine meid eruit gegroeid is.

Het patroon kwam uit Haute Couture pour Bébé en heet Fanny. Dit prachtige boek had Huà voor mij meegenomen uit Parijs, lief hè?

het boek
jurk en mutsje
bloemenknoopjes
mutsje
Fanny
De raglanmouwtjes zijn erg leuk geworden. Ze waren erg goed beschreven in het patroon en ondanks dat het in het Frans was, ben ik er goed uitgekomen. Ik hoop dat J er blij mee is.

Geef een reactie

