Inhaalactie

Mijn postaday2011 loopt natuurlijk groot gevaar, nu ik gisteren gemist heb! Vandaar dat ik vandaag twee posts plaats.

Want in de tuin valt ontzettend veel te genieten ondanks het feit dat er veel plat geregend is. Huà is deze week druk bezig geweest om alles weer mooi toonbaar te maken en dat heb ik proberen te vangen met mijn cameraatje.

paars en roze
begonia
met bij
fuchsia
Er valt veel te genieten, deze zomer.
Een gedachte over “Inhaalactie

  1. Prachtig! Grappig, ik ken fuchsia’s nog steeds als ‘beltsjeblommen’, uit het Fries. Tot een paar jaar geleden had ik ook geen idee dat dat niet de officiële naam was!

Geef een reactie

