Alles gezien

Gisteren heb ik geen nieuw bericht geplaatst, want ik op mijn blog-tijd zat ik ik de bios. Samen met Huà en MeiMei heb ik de laatste Harry Potter gezien. We hebben gekozen voor de ‘normale’ uitvoering en niet voor 3-D, want ik ben niet echt een 3-D-fan. De gewone uitvoering is voor mij al heftig genoeg, te groot beeld, te hard geluid en te veel mensen.

Drie redenen om nu al uit te kijken naar de DVD-versie, dan kan ik lekker rustig thuis kijken, geen last van pubers die gaan lachen op momenten dat er niets te lachen valt, geen mensen die niet begrijpen dat telefoons uit ook betekent dat je dan ook geen sms-berichten mag versturen, maar wel heerlijk kijken op mijn eigen bank met het geluid op normaal en met een lekker glaasje wijn.

Als hij uit is, ga ik alle films achter elkaar bekijken, een HP-week! Na het zien van deze laatste film, wil ik eigenlijk ook alle HP-boeken weer eens achter elkaar lezen, want de boeken zijn toch altijd beter dan de films.

De laatste....
2 gedachtes over “Alles gezien

  1. Nou idd hier nog één, vaak staat het geluid zo vreselijk hard dat het gewoon zeer doet aan mijn oren. Fijn dat de film goed was 🙂 Zelf lees ik liever de boeken. Keer op keer vind ik de films tegen vallen (overigens met alle boeken die verfilmd worden) Daarom heb ik vanaf deel drie geen film van Harrie meer gezien.

Geef een reactie

