Gehakt

Op dit moment zit ik tamelijk afgeknapt op de bank, zo’n hele dag hakken, beitelen en raspen gaat je niet in de koude kleren zitten. Wel gaat het stof in je kleren zitten en in je haar, je neus en je schoenen, ik kwam thuis als een soort stofwolk, dus ben ik eerst maar even lekker onder de douche gaan staan om weer een beetje mens te worden.

Het feit dat ik helemaal onder het stof zat, betekent wel dat mijn beeld in een volgend stadium is aangekomen. Het ruige hakwerk is voorbij en vandaag heeft het beeld echt vorm gekregen. Vanaf nu is het steeds verder raspen en schuren totdat ik met steeds fijner schuurpapier het beeld tot leven kan brengen.

De foto’s van vandaag zijn gewoon van mezelf, want het toestel zat nu wel gewoon in mijn tas.

voor de koffiepauze
voor de lunch
net voor de thee
vijf uur, naar huis!
Ik ben benieuwd hoe het er morgen om vijf uur uit ziet!
Geef een reactie

