Pad

Je hebt een nieuwe cv-ketel nodig en je krijgt een i-pad. Dit overkwam mij vanmorgen, het schijnt een landelijke actie te zijn, die voor ons wel helemaal op het juiste moment kwam. Want, na mijn nespresso-apparaat had ook de cv-ketel het begeven. Tijdens de jaarlijkse keuring werd hij afgekeurd en vandaag kwam de GEAS-man overleggen wat nu de mogelijkheden waren.

Dat was ook wel grappig, want de GEAS-man bleek een oud-buurjongetje te zijn en hij had ook bij Huà’s vereniging gejudood, klein wereldje weer.

Ik ben wel blij dat het ding nu is afgekeurd en niet in de winter. Natuurlijk ook vanwege die sympathiek actie, die geldig is tot 31 augustus 2011 of zo lang de voorraad strekt.  Het is trouwens een i-pad uit de serie I en ik dacht vanmiddag even een beschermhoes te gaan halen bij de appelwinkel, maar die hebben alleen nog maar spullen voor de serie II. Ik moet snel maar eens proberen te surfen op mijn nieuwe speeltje.

geen 'snail-mail'
Ik ben wel heel erg blij met mijn nieuwe electronica: de laptop voor studie en werk en mijn i-pad voor fun en vrije tijd, lekker bijdetijdse oma.

Geef een reactie

