Lekker op de fiets

Ik was van plan om deze vakantie elke dag een flinke wandeling te maken. De combinatie studie, werk en dergelijke zorgt er namelijk voor dat ik niet helemaal toe kom aan mijn de dagelijks aanbevolen hoeveelheid beweging. Bovendien ging ik er vanuit dat het in de zomervakantie wel mooi weer zou zijn en dat loopt wat leuker.

Maar goed, gelukkig hebben we boven een hometrainer staan, lekker voor de tv, want wandelen zat er vandaag niet in, te nat en te koud. Ik heb echt medelijden met al die mensen die morgen starten met de Vierdaagse van Nijmegen.

Geef een reactie

