computers

De technische kant van computers is aan mij niet zo besteed. Ik heb net een nieuwe laptop en ik moet bestanden overzetten van mijn oude pc en van mijn school-notebookje naar mijn nieuwe speeltje. Dat is niet iets dat je zo maar even doet, je moet er echt even voor gaan zitten en dan is het goed kijken wat wel en wat niet mee gaat naar de nieuwe. Saai en vervelend, maar het moet wel goed gebeuren, want stel je voor dat ik plotseling al mijn studiemateriaal kwijt zou raken, vreselijk.

Tussen het computergedoe door zijn we nog even bij Kleinzoon op visite geweest en ik ben na afloop teruggelopen. Natuurlijk werd ik toen getracteerd op regen, hoe kan het anders. Om deze reden was de verjaardag thuis en niet op de camping, dochterlief zei nog dat ze het net zo goed wel daar hadden kunnen houden, want we zaten allemaal heerlijk buiten in de zon.

Voor mijn gevoel begint de vakantie morgen eigenlijk pas echt. Ik ben een paar dingen van plan voor die eerste dag, ik hoop dat het allemaal lukt.

Geef een reactie

