Regen

De eerste vakantiedag was vooral nat. Ik heb nog wel een stukje kunnen wandelen, maar ik had wat last van mijn voet. Ik heb vandaag al een paar dingen kunnen doen waar ik de vorige weken bijna niet meer aan toe kwam, namelijk lekker een stukje breien, het boek over Nina Brink uitlezen en rustig en de stad in om een paar boodschappen te doen.

Meteen een nieuw kookwinkeltje ontdekt, Dieuwertje, een internetwinkel met een vestiging in Enschede, heel gezellig en ontzettend veel kookboeken en keukenartikelen, ik kom er vast wel vaker.

Voor de mensen die het nog niet was opgevallen: in de header van dit blog houden wij tegenwoordig pagina’s bij met de boeken die we gelezen hebben en er staan een paar gedichten van mij. Gewoon even met de muis op de titel en de onderdelen verschijnen.

Morgen schijnt het nog steeds, of alweer te regenen, maar ik wil toch lopend terug naar huis, na het verjaardagsfeest van onze Kleinzoon, ik hoop dat op dat moment de zon even doorbreekt.

 

Geef een reactie

