Rustdag

De overgebleven deelnemers van de Tour de France genieten van een welverdiende rustdag en ik heb vandaag, op mijn vrije maandag, de eerste rapportvergaderingen gehad. Daarna heb ik weer een gedeelte van ‘mijn’ lokaal opgeruimd, de kasten uitgesopt en vrolijke vlinders op de muren geplakt.

Daarna hebben MeiMei en ik een nieuw Nespresso-apparaat gekocht, de vorige hield het gisteren voor gezien en wij kunnen hier echt niet zonder onze dagelijkse dosis caffeïne. Gelukkig had de Bijenkorf een hele leuke machine met stippenkorting, 30% eraf.

Wat mij betreft zetten ze op school ook zo’n apparaat neer, want de koffie bij ons is niet echt een tractatie.

Morgen zijn mijn overige drie klassen aan de beurt voor de rapportvergaderingen en daarna is er het jaarlijkse docenten-uitje, zoals altijd met een sportief karakter, dit keer gaan we richting golfbaan. Dat lijkt me wel leuk, stukje wandelen, lekker tegen zo’n balletje aanslaan en weer een stukje wandelen.

beetje te serieus
Geef een reactie

