Go with the flow

Vakantieboeken, wie kent ze niet? Ik ben er helemaal fan van en kan het dan ook niet nalaten om voor iedereen van die boeken te halen. Het Donald Duckvakantieboek, het Tina vakantieboek en natuurlijk de vakantieboeken van Okkie en Taptoe.

Sinds onze Kleinzoon op school zit heeft hij van mij een abonnement op de Okkie en natuurlijk krijgt hij ook het vakantieboek.

Dit jaar is er ook speciaal een vakantieboek voor mij. Ik heb hem vandaag nog niet te pakken gekregen, misschien dat hij er maandag al wel is? Ik hoop het maar, want ik kan bijna niet wachten om de inhoud te bekijken. De cover is in ieder geval om van te watertanden.

vakantie? boek mee

Geef een reactie

