Anyway, postaday

De inspiratie is ver te zoeken, daarvoor zit mijn hoofd veel te vol met andere zaken, zoals de aanstaande rapportvergaderingen, het opruimen en inrichten van mijn ‘toegewezen’ lokaal en dan zijn er op familiegebied ook nog de nodige zorgen.

Daarom gooi ik er vandaag voor jullie allemaal een leuk vakantiespelletje in: http://www.janjans.nl.nu/leuk/spelletjes

Veel plezier.

jeugdsentiment

 

3 gedachtes over “Anyway, postaday

  1. Het klinkt allemaal best zwaar hè?
    Maar praktisch al mijn collega’s hebben er ook last van, het ligt niet alleen aan mij. Dit jaar hebben we veel veranderingen achter de rug, die niet allemaal even soepel verlopen zijn…
    Volgend jaar gaat het vast veel beter!

  2. Jan, Jans en de kinderen is inderdaad echt jeugdsentiment. Wanneer mijn ouders, zusje en ik op vakantie gingen, speelden we bijna de hele vakantie kwartet met ons Jan, Jans en de kinderen kwartet. De Rode Kater als kwartet hebben telde als bonuspunt.

    Die laatste loodjes, die zijn altijd zwaar. Zet ‘m op, die laatste week!

Geef een reactie

