Steekje los

Gisteren wist ik in één keer waar ik op dit moment echt last van heb! Ik heb last van stress.

Normaal gesproken brei ik iedere avond een paar toeren aan een breiwerkje. Als ik rustig de tijd heb, is het meestal iets met een telpatroon, zoals kant of met meer kleuren. Als het druk heb en me moeilijk kan concentreren dan heb ik simpels zoals iets gewoon recht toe en recht aan, of sokken.

Maar helemaal NIET breien, dat is niet goed,dan heb ik het dus TE DRUK.

Gelukkig is het bijna vakantie.

Geef een reactie

