Indringer

Plotseling is onze boekenkast verrijkt met een boek dat ik nooit zelf gekocht zou hebben. Het gaat over een vrouw waar ik het koud van krijg als ik naar haar kijk en die, volgens mij, de uitstraling heeft van de ijskoningin uit De chronicles of Narnia.

Hoe het dan toch binnen in gekomen en waarom ik het waarschijnlijk toch wel ga lezen is weer een heel ander verhaal. Huà heeft een lezing bijgewoond van Eric Smit en omdat een speciale lezing was, heeft hij een exemplaar ontvangen met een speciale opdracht en handtekening van de schrijver. Mooi voor onze verzameling gesigneerde boeken.

Het boek in kwestie is Nina, de onweerstaanbare opkomst van een powerlady. ongeautoriseerd.

Ik had nooit gedacht dat ik dit boek ooit zou wìllen lezen, maar ja, je weet hoe het gaat. Zo’n boek dringt naar binnen en je ziet het steeds, je pakt het op, bekijkt een paar bladzijden en voor je het weet wil je meer weten.

Ik moet alleen wel een hoesje breien voor de voorkant, want die is echt griezelig.Nina

 

 

Een gedachte over “Indringer

Geef een reactie

