Gezellig meedoen

Ik zit vanaf gisteren te genieten van de Literaire Weggeverij. Zo langzamerhand heb ik alle blogs bezocht en bij een aantal doe ik mee om in aanmerking te komen voor een mooi literair cadeau. Omdat ik geen Engelse boeken heb om weg te geven, heb ik besloten om er een Nederlandse weggeverij van te maken, daarom had ik niet verwacht dat ik toch nog zoveel extra bezoekers zou krijgen, maar het overtreft mijn stoutste verwachtingen.

Zoals te verwachten zijn er slechts weinig kandidaten voor mijn weggeefboeken, maar dat mag de pret niet drukken.

Dus als je nog een kans wil maken op een boek met een prachtig Snikgedicht van Plint, kijk dan nog eens naar de blog van zaterdag en laat daar een berichtje achter. Kijk zeker nog eens op de andere blogs, er zitten pareltjes bij tussen.

Mijn weggevers:

Dit is een mooiere voorkant
Voorkant is mooier dan het boek
Kom op, doe mee!

 

 

Geef een reactie

