Ruzie

Mijn linker en mijn rechter hersenhelft hebben ruzie. Samen hebben ze net een tentamen Algemene en Toegepaste Taalkunde achter de rug en ze proberen nu uit te vechten of het nu Algemeen of Toegepast was. Het gevolg is wel dat ik nu barstende hoofdpijn heb.

Het vak kende heel interessante onderdelen, zoals taalontwikkeling bij kinderen en ook heel lastige dingen zoals boomstructuren en C-commanderen, met dank aan Noam Chomsky

Boompje opzetten?

Ik hoop dat de storm in mijn hoofd straks gaat liggen, zodat ik rustig kan slapen…

 

One thought on “Ruzie

  1. Hmm.. boomstructuren. Ik heb die moeten maken tijdens vakken als Syntaxis en Semantiek. Toch wel een beetje blij dat ik dat achter de rug heb; het is allemaal net iets te theoretisch voor me.

    Beterschap!

Geef een reactie

