Helder

Zo, ik heb net het laatste college achter de rug. Nu heb ik alleen nog werkstukken en onderzoeken voor de boeg. Volgende week volgt er nog een tentamen Algemene en Toegepaste Taalkunde, ik ben wel benieuwd wat dat wordt. Het is namelijk heel erg interessant, maar ook heel moeilijk. Bovendien heb ik het nadeel dat ik niet in de Tweede Fase werkzaam ben, ik kan deze materie daarom ook met niemand bespreken. De stof is erg ondoorzichtig en ik moet erg veel moeite doen om alles helemaal te doorzien. Het is even afwachten wat volgende week brengt.

Huà zal trouwens wel blij zijn over de toestand van de auto, dit keer geen voorruit die vol zit met vliegenlijkjes. Onderweg regende het zo hard dat de auto helemaal mooi schoon is, de ramen zijn in ieder geval helderder dan de tentamenstof.

Nog 10 dagen!

Geef een reactie

