Pleisterplaatsen

Ter voorbereiding op onze wandelvakantie in Rüdesheim (toch even iets anders dan Tokyo) hebben Huà en ik een wandeling uit het boekje Oet in Twente  gemaakt. Dat was wel nodig want ik heb een ontzettend slapeloze nacht achter de rug. Ik had van Coen het bericht gehad dat ik het tentamen niet gehaald had omdat ik maar drie van de vier essays geschreven had. Natuurlijk heb ik hem meteen teruggemaild dat ik wel degelijk vier boeken had besproken en ik had hem zelfs de link naar dit blog gestuurd omdat ik er zelfs een item aan had gewijd. En zo waar, ik ben wel geslaagd!

Maar dat is weer een heel ander verhaal, want ik had het over wandelen. Het was een mooi traject, die Dinkelwerk route,  over de Twentse dreven, het was ruim negen kilometer en het ging best voorspoedig. Onderweg hebben we nog heerlijk geluncht bij de Watermolen bij Huize Singraven en daarna hebben we nog de toeristische trekpleister Het Dinkelwerk bezocht.

Kapel Beuningen

Daarna was het voor mij blaren prikken en kijken naar op welke plaatsen de pleisters geplakt moesten worden.

Een gedachte over “Pleisterplaatsen

  1. Gelukkig, geslaagd! Weliswaar dankzij ‘blogbewijs’. Gelukkig, toch, dat je over je canon-essays geblogd had!

    Heerlijke wandeling zoals jij ze nagenietend ((;-) met pleisters) beschrijft. Mooie titel!

Geef een reactie

