Lekker spelen

// Ter gelegenheid van de geboortedag van Les Paul heeft Google vandaag het logo ingewisseld voor een leuk speeltje. Dat wil zeggen, ik vind het leuk. Lekker gitaar spelen op de Google startpagina. Zo leuk zelfs dat ik prompt vergeet wat ik ook alweer zocht.

Helaas kreeg het muzikale speeltje niet hier naartoe gekopieerd, maar ik vond wel dit filmpje op Youtube

http://www.youtube.com/watch?v=ww2A65FXzw4

Als je nog niet gegoogled hebt vandaag, mijn tip: echt even doen en natuurlijk even pingelen.

 

Geef een reactie

