Haringparty

Dinsdag is niet bepaald mijn favoriete dag, dat komt omdat ik geen echte vergadertijger ben en dinsdag is de vaste vergaderdag. Deze dinsdag was nog iets lastiger, na de het altijd weer heftige vergadergebeuren moest ik ook nog een pittig oudergesprek voeren.

Ik was dan ook heel blij met de aangename verrassing die Huà voor ons had meegenomen: een heerlijke nieuwe haring. We zitten nu gezellig met een glaasje wijn,  en een harinkje op roggebrood te genieten van een een dvd’tje van The Big Bang Theory.

Morgen heb ik weer een retourtje Groningen op het programma staan, deze maand volgt er nog een tentamen, hopelijk mijn laatste en dan zit het er wat colleges betreft helemaal op. Dus veel minder reizen en veel meer tijd om aan het afstuderen te besteden.

De haring smaakt prima.

 

Geef een reactie

