koopje

De caffeïneverslaafde in mij is vandaag gezwicht voor de leukste cappuccinomaker ooit: de Mukka Express van Bialetti. MeiMei en ik zaten te genieten van een heerlijke ijskoffie bij een koffiespeciaalzaak in Enschede (aan de Heurne) en mijn kleine koetje stond in de etalage.
Het leuke was dat het het laatste exemplaar was en dat ik hem met 20% korting mee mocht nemen.
Ik ga hem morgenochtend meteen uitproberen, helaas moet ik de eerste twee keer de koffie wel weggooien…
mijn kleine koetje
Groot genoeg voor twee cappuccino’s, dat worden vrolijke ontbijtjes.
Een gedachte over “koopje

Geef een reactie

