Rabarbertaart

Na flink experimenteren met allerlei recepten nu eens wat anders dan variaties jam en compôte, namelijk een taart. Hij staat nu in de oven en ruikt heerlijk!

Het recept komt van de BBC 

Als je daar Rhubarb intypt krijg je pagina’s met de meest heerlijke recepten, als we weer eens een paar rabarberstronken krijgen of zelf kopen, weet ik al wel een paar dingen die ik ook graag eens wil proberen.

Deze afbeelding komt van Smulweb, waar ik, natuurlijk, ook meteen weer een paar geweldige recepten zag. Op deze manier word ik nooit slank!

5 gedachtes over “Rabarbertaart

  1. Sjonge toch, doe ik het weer, veel te snel tokkelen, en te geweldig, vandaar dat mijn reactie weer ‘wegfloepte’ vooraleer ze afgerond werd. Mijn excuus.

    Ja, ’t is weer rabarbertijd, had het al in de groentenafdeling opgemerkt. Het is weer een tijd geleden dat ik nog gebakken heb. Mijn moedertje bakte heerlijke rabarbertaart, en ik wil haar recept opzoeken in de kookboeken en documentatie in haar handschrift die ik geërfd heb. Ik wil je schrijven – als die taart er van komt.

  2. Mmm, rabarberkoek. Als ik de afbeelding zie op BBC (ik volgde de link in je reactieruimte), denk ik eerder aan een koek dan een taart. Niet dat dit rabarbergebak niet lekker zou zijn, o neen! Heerlijk toch, goed da

  3. Hmmmm.. rabarber! Dat doet me altijd aan mijn opa denken.

    Overigens: ik was benieuwd naar de taart en klikte op de link, maar toen kreeg ik een melding dat de URL niet geldig was!

Geef een reactie

