Even iets anders

A change is as good as a rest is een prachtige uitdrukking die we hier thuis de laatste dagen vaak verzuchten. MeiMei is druk aan het leren, ik ben aan het ‘onderzoeken’ en Huà is druk met zijn werk.

Het kan dan vaak erg fijn zijn om je gedachten even op iets anders te richten. Zo ben ik gisteren gezellig naar zoonlief in Utrecht geweest, het voelde aan als een vakantiedag. Huà heeft er een weekje Parijs opzitten, maar hoe vult MeiMei haar ‘change’ in?

Dat doet ze op een lieve manier. Ik kwam vandaag laat thuis na een beetje heftig overleg op school en mijn dochter bood aan om lekker te koken, geweldig toch, zo’n kind?

De mac-and-cheese-tomato-style à la mijn dochter smaakte erg lekker 🙂

Geef een reactie

