Koffie verkeerd

Gisteren ben ik weer studentikoos naar Groningen geweest. Het reizen vind ik niet eens zo heel erg, lekker muziekje erbij en dan over de Duitse Autobahn, maar goed, daar aangekomen heb ik gewoon zin in koffie.

Vorige week berichtte ik al dat dat niet geheel en al probleemloos verloopt, ook gisteren ging het weer niet zoals gehoopt door de dorstige reiziger. Het resultaat was eigenlijk nog magerder dan dat van vorige week.

De koffieautomaat communiceert via een display die als beginscherm aangeeft: ‘maak uw keuze’. Natuurlijk kies ik voor cappuccino omdat de melk de slechte smaak van de koffie aardig maskeert.

Dit keer was het volgende schermpje: ‘werp gepast geld’. Na enig rommelen lukt het mij om het bedrag in twee munten bij elkaar te zoeken en ik werp eerst een 50 centstuk in en dat valt meteen weer door naar beneden, dus toen maar het 20 centstuk en dat komt er ook weer uit.

Kortom, je hebt niks, ook geen bekertje, maar dit keer kostte het gelukkig ook niks.

Volgende week rijd ik eerst even naar de K&K in Gronau, daar hebben ze blikjes heerlijke ijscappuccino van Starbucks. Die lust MeiMei ook wel 🙂

Geef een reactie

