weekoverzicht 18

Voor MeiMei en voor mij was week 18 een weekje meivakantie! Natuurlijk is de week voorbij gevlogen en heb ik lang niet alles gedaan wat ik had willen doen, maar ik heb mijn onderzoek weer opgepakt en dat vind ikzelf een redelijk resultaat van deze week. Verder heb ik mijn rok af, op elastiek innaaien na. Ik moet nu toch echt aan de gang met een leuk truitje voor de baby van collega J, het is een schattig dochtertje geworden.

De week volgens het rijtje:

  1. Het gewicht is onmeetbaar geworden, de weegschaal doet het niet meer, we hebben een nieuwe batterij geprobeerd, maar er verschijnt niets in de display. Ik ben gewichtsloos, heerlijk!
  2. De masteropleiding is in de laatste fase, het afstudeerproject, beland. Deze week beginnen mijn laatste colleges en ik moet nog een cijfer terugkrijgen. Nog één jaartje en ik ben Master of Education.
  3. De toestand in de wereld lijkt misschien met de dood van BinLaden verbeterd te zijn, maar ik ben niet van zo van de “oog om oog en tand om tand”. Het is een stukje geschiedenis dat nu geschreven wordt, ik ben benieuwd naar de volgende bladzijdes.

Verder ben ik bezig om mijn pagina’s te vullen met lesplannen, verhalen en gedichten, kortom met dingen die ik belangrijk en leuk vind.

Geef een reactie

