Moederdag

Fijne Moederdag!

Moederdag was voor ons weer een dag gescheiden van elkaar; Huà en MeiMei zijn naar oma geweest. Haar herstel gaat niet zo voorspoedig als wij graag zouden willen. Gelukkig is zij zelf nog vol goede moed.

Ik ben bij mijn moeder geweest, die helaas ook niet zo gezond meer is. We hebben rustig een kopje koffie gedronken en wat bijgepraat over de familie.

MeiMei heeft voor mij lekker koekjes gebakken en Huà bracht me koffie op bed, moederdag genoeg voor mij.

Geef een reactie

