Nerd

Na heel wat gezoek, gemopper en heen en weer schuiven met stukken tekst is het eindelijk zover. Ik heb de pagina’s Gedichten en Verhalen zoals ik ze hebben wil. De lezer kan, als die dat wil, de gedichten en/of verhalen één voor één aanklikken en lezen.

Ik had gisteren eigenlijk al aan Huà gevraagd of hij niet eens aan Roy zou willen vragen of …. Maar uiteindelijk heb ik dit helemaal op eigen kracht uitgevonden, lekker nerdy, toch?

Natuurlijk was dit ook weer een typisch geval van vluchtgedrag, want moest ik niet studeren? 😦

Geef een reactie

