Test twee

Reacties toestaan is aangeklikt, net zoals trackbacks en pingbacks. Eigenlijk zijn alle instellinge dezelfde als altijd. Ik ben nu razend nieuwsgierig of er weer reacties op mijn blog kunnen worden geplaatst of dat er nog steeds sprake is van een computercrisis.

Bij dit soort aangelegenheden word ik namelijk boos, niet meteen, maar wel steeds een beetje meer. Eerst ga ik dan nog eens kijken waar het eventueel misgegaan kan zijn. Daarna check ik de helpdesk en pas de benodigde stappen nog eens toe. Als er dan nog steeds geen verbetering optreedt dan kan ik mijn notebookje (babylaptop) wel uit het raam slingeren van woede! Want waarom doet hij dit?

Kortom, ik heb geen idee wat er gisteren is misgegaan en ik ben heel benieuwd of het nu wel goed gaat, vlug maar publiceren en kijken dus!

Een gedachte over “Test twee

Geef een reactie

