Rage

meerjarenproject

Ik ben een paar jaar geleden begonnen aan een deken voor GèGè, het leek me wel een leuke manier om mijn restjes sokkenwol te gebruiken. Natuurlijk schiet het niet echt vreselijk op. Eerst moeten er sokken gebreid worden en dan pas hou je restjes over.

Als ik dan weer een paar verschillende wolletjes èn zin heb, brei ik weer een paar vierkantjes aan het megaproject. Gelukkig is zoonlief erg geduldig en steeds als hij er is bekijkt hij de stand van zaken.

En ja, ik moet weer snel een paar sokken breien.

Op de breisite Ravelry is nu iedereen aan het breien van dit soort dekens begonnen, ook zijn er onderlinge ruilbeursen om zo aan extra wolletjes te komen. Ik beperk me tot wol waar ik zelf sokken van heb gebreid, leuk voor de herkenbaarheid van de blokken. 🙂

