In de keuken/Dans la cuisine (via À la française …)

Nog even goed oefenen voor de vakantie! Mijn middelbareschool Frans kan volgens mij wel een opfriscursus gebruiken. Ik denk dat ik vantevoren gezellig een Marie Claires ga halen en lekker doorlezen. Huà heeft genoeg aan zijn L`esprit du judo.

De reisplannen zijn namelijk flink omgegooid. We gaan niet naar Tokyo, maar we maken een stedentrip naar Berlijn en we gaan in Parijs naar de WK Judo kijken. Mijn Duits hoef ik niet te oefenen, dat wordt regelmatig getraind.

Maar voor het Frans maak ik dankbaar gebruik van deze tip van Janien:

http://www.youtube.com/watch?v=esK-nWM2M2oRead More

via À la française …

Wat is het internet toch een heerlijke bron van inspiratie.

Geef een reactie

