Design

Ik houd erg van goed doordachte ontwerpen en als iets handigs ook mooi is, dan is mijn dag helemaal goed. Zo ben ik nog steeds heel blij met onze Alessi eierdopjes, maar ook met onze Scandinavische designkaasschaaf.

 

Maar, onlangs stuitte ik op een ontwerp waar ik meteen helemaal verliefd op was, een breiende klok!

365 Clock by Siren Elise Wilhelmsen

Een ontwerp van Siren Elise Wilhelmsen. De klok breit in 365 dagen een sjaal van twee meter!

Een gedachte over “Design

Geef een reactie

