Rokken

In het verleden heb ik eens een denim rok gebreid. Helaas ben ik toen wat pessimistisch geweest en heb ik dat ding minimaal een maat te groot gemaakt. Het resultaat is dat ik er eigenlijk niet echt blij meer mee ben, vooral niet omdat ik sinds het breien toch nog wel iets ben afgevallen.

Ik ga de rok daarom uithalen en van het garen wil ik een leuk denimvestje breien. Maar, in de tussentijd heb ik op www.knitty.com een geweldige rok gevonden, de Lanesplitter. Ik vind hem zelfs zo mooi dat ik bij www.wolhalla.nl garen heb besteld. Het patroon is vrij simpel, een lekker tv-werkje zonder ingewikkelde patronen of telwerk, gewoon recht en averecht.

Hopelijk is de wol er morgen, dan zet ik meteen steken op!

One thought on “Rokken

  1. Veel breiplezier, en succes met het creatieve handwerk! Wow, ziet er hip uit – en trendy. Breiwerk blijft in, ook in de nieuwe wintercollecties, heb ik gezien. Ook in combinatie met (nep)bont.

Geef een reactie

